Корисна інформація

Вернуться к списку
Дії киян у разі відключення будинку від гарячого водопостачання

Дії киян у разі відключення будинку від гарячого водопостачання


Новости КИЕВЭНЕРГО
Четверг, 26 Июня 2014

Звернення ПА "КИЇВЕНЕРГО" до киян

Шановні кияни!

Компанія КИЇВЕНЕРГО стурбована ситуацією, що склалася із заборгованістю столичних житлових організацій за спожиту теплову енергію. Борги досягли критичних сум — понад 1,1 млрд грн.

Найбільше занепокоєння викликає заборгованість комунальних житлово-експлуатаційних організацій Києва – вона перевищує 838 млн грн. Оскільки борги за теплопостачання – не погашаються, і не всі боржники йдуть на конструктивний діалог, Компанія змушена вдаватися до крайніх заходів та відключати гарячу воду у понад 700 житлових будинках.

Компанія упродовж 2013-го та першого півріччя 2014 року відкрито взаємодіяла та обговорювала із органами місцевої влади, районними адміністраціями, керівниками житлових організацій, засобами масової інформації, активістами, експертами та громадськістю Києва критичний стан справ із розрахунками споживачів. Ми завжди відкриті для діалогу та готові використовувати всі наявні шляхи зменшення боргів за спожиту теплову енергію.

На жаль, і на сьогодні це питання залишається невирішеним. Загальна заборгованість за теплову енергію перед КИЇВЕНЕРГО становить близько 2,8 млрд грн, в результаті чого Компанія накопичила борг перед НАК «Нафтогаз» за спожитий природний газ у понад 2,6 млрд грн. Тож, в разі не вирішення проблеми заборгованості, поставки газу будуть припинені, і Компанія не зможе забезпечити гаряче водопостачання мешканців Києва.

Розуміючи свою відповідальність за надійне та безперебійне теплозабезпечення міста, вважаємо надважливим об’єднати зусилля всіх зацікавлених сторін, — органів влади, теплопостачальних організацій і громади столиці, — для налагодження прозорого та дієвого контролю над розрахунками за спожиту теплову енергію.

КИЇВЕНЕРГО відкрито до співпраці з громадою Києва та всіма зацікавленими сторонами і просить звертатися до компанії з питаннями або пропозиціями щодо забезпечення контролю над розрахунками за теплову енергію у будь-який зручний спосіб.

КИЇВЕНЕРГО закликає киян зайняти активну громадську позицію по захисту своїх прав на забезпечення гарячим водопостачанням і, у разі відключення будинку від гарячого водопостачання, діяти наступним чином:

1.    Звернутися до КИЇВЕНЕРГО та з’ясувати причини відсутності гарячого водопостачання у будь-який зручний спосіб: за телефоном Контакт-центру 15-88 (зі стаціонарного телефону) або 202-15-88 (з мобільного), через онлайн-повідомлення на сайті http://kyivenergo.ua/, письмові звернення на поштову адресу Компанії, візити до Центрів обслуговування клієнтів, які розташовані в усіх районах Києва.

2.    Для того, щоби з`ясувати, чи розрахувалась Ваша ЖЕО з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» за послуги теплопостачання, необхідно:

-    Зателефонувати до свого ЖЕО або іншої організації, яка відповідає за забезпечення будинку гарячою водою (далі ЖЕО) з метою з’ясування причин відключення.

-    Письмово звернутись до ЖЕО із запитом щодо наявності заборгованості перед ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» за спожиту теплову енергію.

(Відповідь на письмовий запит відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» повинна бути надана у термін не більше одного місяця від дня надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.; Відповідь на запит про доступ до публічної інформації відповідно до ст.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» повинна бути надана не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту)

-    Відвідати інтернет-сайт ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» http://kyivenergo.ua/, де розміщена інформація щодо заборгованості ЖЕО перед КИЇВЕНЕРГО та перелік будинків, які внаслідок непогашення ЖЕО заборгованості відключені або будуть відключені від теплопостачання.

3.    Звернутися до органів державної влади і місцевого самоврядування з вимогою відреагувати та вжити заходів для відновлення гарячого водопостачання, а саме:

-    Звернутись до відповідної районної в місті Києві державної адміністрації, Київської міської державної адміністрації щодо вжиття заходів для врегулювання питання погашення заборгованості ЖЕО перед ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», внаслідок чого буде негайно відновлене гаряче водопостачання.

(Відповідь на письмовий запит відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» повинна бути надана у термін не більше одного місяця від дня надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.)

-    Звернутись до органів прокуратури м. Києва із заявами (районних прокуратур, Прокуратури м. Києва) із скаргою на бездіяльність ЖЕО та для ініціювання проведення перевірок причин виникнення заборгованості ЖЕО перед ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».

(Відповідно до ст. 12 Закону України «Про прокуратуру» - прокурор розглядає заяви і скарги про порушення прав громадян та юридичних осіб, крім скарг, розгляд яких віднесено до компетенції суду.)

-    Звернутись до депутатів Київської Міської Ради, Київського міського голови для негайного вжиття заходів оплати заборгованості ЖЕО перед ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», укладення угод про розстрочення, реструктуризацію заборгованості, з метою відновлення гарячого водопостачання будинків.

КИЇВЕНЕРГО впевнене, що за умови активного залучення громади Києва до захисту свої прав, ситуація з розрахунками боржників за спожиту теплову енергію суттєво покращиться. Лише спільними зусиллями громади, органів влади та КИЇВЕНЕРГО, можна забезпечити стабільне теплопостачання у  наступному опалювальному сезоні.